GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések
Kik vagytok Ti?
Sziasztok! Mi egy Magyar webshop vagyunk akik célul tűzték ki azt,hogy olcsón minőségi tartozékokat értékesítsenek a lehető legtöbb készülékhez ezzel növelve készülékek védelmét és értékét.
Milyen módon tudom átvenni a rendelt terméket?
Jelenleg a Foxpost, Packeta illetve az MPL logisztika segítségével szállítunk.
Hogyan tudom kifizetni a rendelt terméket?
Utánvételesen azaz a csomag átvételekor illetve előre utalással lehetséges.
Mennyibe kerül a szállítás?
Minden rendelés végén a rendszer számolja ki a pontos szállítási költséget, amennyiben egy rendelés értéke minimum 9990Ft a szállítási költséget mi álljuk csomag automatába történő szállítás esetén.
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelt terméket?
Legtöbb termékünk esetében 2-5 munkanap közti szállítást tudunk garantálni.
Nem szeretném a terméket amit rendeltem ,elállnék a vásárlástól. Hogyan tudom megtenni?
Semmi probléma. A törvény által megszabott 14 nap helyett Nálunk az átvételtől számított 30 napig tudod vissza küldeni hozzánk. Ehhez nincs más dolgod mint felénk jelezni emailen ( info@casehouse.hu ) illetve a csomagolásba bele tenni a linken található dokumentumot és elküldeni a címünkre vagy Foxpost automatába. A szükséges teendőket válasz emailben kapod meg.
Garanciális problémám van, segítsetek !
Törvényi kötelezettségünk szerint vállaljuk a termékek garanciális ügyintézését az alábbiak szerint:
- A 10-250 ezer forintért megvásárolt termékekre 2 év jótállás vonatkozik
- A 250 ezer forintnál drágább termékek esetében pedig 3 év a jótállási idő.
Továbbiakban emailben tudjuk a garanciális problémákat kezelni ( info@casehouse.hu )